zaterdag 7 januari 2017

Avant Garden


Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag hebben we een creatieve teamavond gehad en daar hebben wij deze prachtige kaartjes gemaakt. De stempelset, die wij gebruikt hebben op deze kaartjes is de Avant-Garden. De "kanten" randjes zijn gestempeld met de Delicate Details. Beide sets zijn tijdens de Sale-A-Bration te verkrijgen. Bij elke € 60,= (exclusief verzendkosten) die je besteedt, mag je een gratis product uitzoeken uit de Sale-A-Bration catalogus.


De basiskaart is van Crumb Cake cardstock. Voor de bloemen heb ik Flirty Flamingo gebruikt  en voor de blaadjes Mint Macaron. Het kanten randje is met witte embossingpoeder  op het kaartje ge-embossed met de heattool.


De basiskaart is van Mint Macaron cardstock. Voor de bloem heb ik Crumb Cake inkt gebruikt en voor de blaadjes op de achtergrond heb ik met Mint Macaron gebruikt. Verder heb ik gebruik gemaakt van een klein strookje Flirty Flamingo.


Op een kaart van Crumb Cake cardstock heb ik de bloem ook met Crumb Cake inkt gestempeld. Op deze manier krijg je beetje het gevoel van een watermerk. Onder het strookje Flirty Flamingo is ook op deze kaart een randje ge-embossed met de heattool.



1 opmerking: