maandag 16 januari 2017

Happy 50!

Zit ik rustig mijn Facebook te checken en dan zie ik ineens dat een vriendin 50 jaar wordt! Er lag al een kaartje voor haar klaar, maar een kroonjaar als deze verdient toch zeker iets extra's.


Voor deze kaart heb ik weer de stempelset Number of Years en de bijpassende Large Number Framelits gebruikt om ze uit te stansen. De "Happy" heb ik ge-embossed met de Celebration Duo Textured Impressions Embossing Folder (uit de lente/zomer catalogus). Het leuke van deze embossing folder is, dat het woord pas echt tevoorschijn komt als je er overheen stempelt. Als laatste heb ik het randje met de Delicate Details gestempeld. Deze set komt uit de Sale-A-Bration. Ik heb de kleur Smokey Slate gebruikt. Ik heb van deze kaart een alternatieve schudkaart gemaakt met wat glitters/hartjes die ik nog had liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten