maandag 23 januari 2017

Lift Me Up!





Afgelopen november ben ik naar Onstage geweest. Dit is een bijeenkomst waarbij demonstratrices elkaar ontmoeten en op deze dag wordt o.a. ook de nieuwe catalogus gelanceerd. Tijdens deze Onstage werd de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus gelanceerd en deze set viel mij als eerste op. Lift Me Up! Ik was op slag verliefd! Die grote luchtballon is toch geweldig? Kijk maar eens hoe gedetailleerd deze thinlit is.

De stempelset Lift Me Up en de Up & Away Thinlits Dies zijn als bundel te bestellen. Als je ze samen besteld, bespaar je 10%. De achtergrond is gemaakt met de Carried Away DSP. Tijdens de Sale-A-Bration (t/m 31 maart 2017)  mag per € 60,= (exclusief verzendkosten) die je besteedt ontvang een gratis product uit de Sale-A-Bration catalogus uitzoeken. Dit papier is één van de mogelijkheiden.

De basis van de kaart is Whisper White en de rest is Night of Navy.

Lift Me Up Clear-Mount Bundle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten