vrijdag 13 januari 2017

Number of Years

Als je 65 wordt, dan verdien je uiteraard een kaartje dat met liefde is gemaakt.

Van tevoren heb ik vaak al een idee van wat ik wil maken. Deze inspiratie krijg ik van o.a. Pinterest, YouTube en/of andere demo's. Bij deze kaart begon ik met het stempelen van de blaadjes en bloemen in een cirkel. Uiteraard wilde ik gebruik maken van de gestanste cijfers. Na wat heen en weer schuiven met de cijfers en het toevoegen van wat extra kleur, is deze kaart ontstaan. Zelf ben ik blij met het resultaat. Nu maar hopen, dat mijn tante de kaart ook mooi vindt.




Voor dit kaartje heb ik Old Olive als basiskleur gekozen. De bloemen en de cijfers komen uit de stempelset Number of Years. Om de cijfers te laten glanzen, heb ik ze ge-embossed met de clear embossingpoeder en daarna heb ik ze gestanst met de bijbehorende Large Numbers Framelits Dies.




Zelf sta ik er niet altijd bij stil, maar hoe leuk is het om ook de binnenkant van de kaart te bestempelen. En wat vind jij van de enveloppe?

Heb je vragen over deze kaart of over de producten van Stampin'Up? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en dan beantwoord ik graag je vragen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten