vrijdag 3 februari 2017

Lift me Up! bundel

En dan word je 25 jaar.... of misschien toch niet! In de familie maken wij wel eens grapjes over het feit dat je een bepaalde leeftijd blijft als je je verjaardag niet viert. Deze keer ging het om het getal 25, dus heb ik de ontvanger een beetje zitten plagen door het getal 25 op zijn verjaardags-kaart te zetten (en op de achterkant staat: of toch niet!). Ik weet zeker dat hij het grapje kan waarderen.


De kaart heeft een zogenaamde Z-fold. De basiskaart is gemaakt van Thick Whisper White cardstock. Voor het getal 25 heb ik Night of Navy inkt gebruikt, de stempelset Number of Years en de Large Numbers Framelits.


De luchtballonnen, wolkjes en de "sending Smiles across the miles" komen uit de stempelset Lift me Up! De linker ballon is gestempeld in Watermelon Wonder en de rechter ballon is gestempeld in Peekaboo Peach. De wolkjes heb ik gestempeld met Mint Macaron. De grote luchtballon is gestanst uit Night of Navy cardstock met de Up & Away Thinlits Dies. De achtergrondkleuren van deze ballon zijn Mint Macaron en Peekaboo Peach.


Het achtergrondpapier komt uit de gratis Carried Away Designer Series Paper Stack. Deze is t/m 31 maart 2017 gratis te verdienen bij besteding vanaf € 60,= (exclusief verzendkosten). Bestel je zowel de stempelset Lift me Up! als de Up & Away Thinlits Dies, dan krijg je 10% korting op de bundel.

Heb je vragen over de Sale-A-Bration of de gebruikte producten? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com. Ik help je graag!




1 opmerking:

  1. Het is een erg mooie en speciale kaart! Niet alleen de mooie kaart kan ik waarderen maar ook het geintje met de leeftijd!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen