woensdag 29 maart 2017

Hey, Chick!

De laatste paar dagen van de Sale-A-Bration zijn aangebroken, dus ik wil nog één keer deze geweldige stempelset in de spotlights zetten, de Hey Chick!


Dit kippetje blijft geweldig, vind je ook niet?

De basiskaart heb ik gemaakt van Thick Whisper White cardstock. Hierop heb ik de "zonnestralen" uit de Cupcakes & Carousels Designer Series Paper Stack geplakt. De cirkels heb ik gestanst met de Layering Circles Framelits en de Happy Birthday heb ik gestempeld met Peekaboo Peach en komt uit de stempelset Birthday Bright. Als laatste heb ik de "Chick" ingekleurd met een blenderpen. Uiteraard heb ik ook nog de Clear Wink of Stella gebruikt om haar echt te laten glinsteren.



Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up! Stuur mij dan een email op danielle.kassing@gmail.com en ik beantwoord je vragen graag.

Wil je deze stempelset ook gratis ontvangen? Dat kan! Tot en met 31 maart 2017 mag je tijdens de Sale-A-Bration bij besteding van € 60,= (exclusief verzendkosten) een gratis product kiezen, waaronder de stempelset Hey, Chick!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten