vrijdag 10 maart 2017

Lift me Up! Explosion Box

Net voor de voorjaarsvakantie was er een collega voor het laatst op school. Omdat zij altijd vol interesse mijn blog volgt, wilde ik natuurlijk wel iets speciaals voor haar maken als afscheid. Deze Explosion Box wilde ik eerder al eens maken, dus dit was een mooie gelegenheid om het ook daadwerkelijk te doen.


In eerste instantie ziet de Explosion Box er niet zo heel bijzonder uit. Maar kijk eens als je de deksel eraf haalt!


Dan komt deze verrassing tevoorschijn! Voor deze Explosion Box heb ik gekozen voor de Lift me Up! bundle bestaande uit Lift me Up! stempelset en de Up & Away Thinlits Dies. Daarnaast heb ik ook gebruik gemaakt van de gratis Carried Away Designer Series Paper uit de Sale-A-Bration. De kleuren die ik gebruikt heb om te stempelen, zijn Watermelon Wonder en Mint Macaron.


Tijdens de Sale-A-Bration mag je bij besteding van € 60,- (exclusief verzendkosten) een gratis product uit de speciale catalogus uitkiezen. Bij € 120,= (exclusief verzendkosten) mag je twee producten uitzoeken en ga zo maar door. Wil je hier meer informatie over ontvangen, stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com


Zou jij ook wel eens willen werken met de Lift me Up! bundle? Kom dan naar mijn workshop op donderdag 16 maart a.s. van 13.30 uur tot 16.00 uur. We gaan tijdens deze middag twee kaarten maken en een verrassingsproject met deze prachtige set. De kosten hiervoor zijn 
€ 10,=. Dit is inclusief alle materialen en een kopje koffie/thee met wat lekkers. Ik heb nog een paar plekjes vrij, dus geef je nu op via danielle.kassing@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten