maandag 13 maart 2017

Shoebox swap - teamavond

Afgelopen teamavond hebben we iets geweldigs gedaan. Een shoebox swap! 

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik was er gelijk voor in voor iets nieuws! Wat houdt dit nu precies in. Elk teamlid maakt een voorbeeldkaart en stopt de benodigdheden voor deze kaart in een doos (het papier, de stempelsets, de inkt, etc). Degene die de doos krijgt, moet dan met die materialen een kaart maken zonder het origneel te zien. Aan het einde krijg je elkaars kaarten te zien. Wat geweldig om te zien dat je met dezelfde materialen allemaal hele andere kaarten maakt.
 

Dit waren alle kaarten van de avond. De bovenste kaarten waren de voorbeelden en de andere kaarten zijn deze avond gemaakt. Ik zal ze even van dichtbij laten zien.


De bovenste kaart was mijn voorbeeldkaart. Ik had om te plagen een kaart gemaakt met een andere vouw, maar kijk eens hoe mooi de andere kaartjes geworden zijn!


Ook nu weer drie hele verschillende kaartjes.


Voor deze kaart is de Sale-A-Bration set gebruikt. Omdat in de doos een stuk cardstock zat met een uitgesneden vierkant, heeft een ieder een soort gelijke kaart gemaakt, maar toch zijn ze heel verschillend.


Wat een prachtige vlinderkaart!


De tweede kaart heb ik gemaakt met de Shoebox. Het duurde even voordat ik iets verzonnen had, maar dit was mijn resultaat.


Het tweede kaartje is van mij. Hij lijkt best, toch?  We hebben er smakelijk om gelachen. 

Heb ik iets teveel gezegd? Hoe leuk is dit! Vind jij het ook eens leuk om te doen? Spreek dan gewoon eens af met een paar vriendinnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten