woensdag 22 maart 2017

Snail-Mail

Heb jij dat ook wel eens, dat je (net) te laat bent met het versturen van een kaartje? Nou, ik wel. Zo ook deze kaart voor mijn teamgenoot Hélène den Breejen. Vandaar de "Snail-Mail"! Hélène was vlak na het Totally Cool Weekend jarig, dus ik hoefde niet snel te zoeken naar een thema voor mijn kaartje.


Voor deze kaart heb ik de Cool Treats Bundle uit de voorjaars-/
zomercatalogus gebruikt. Wat een geweldige set, vind je ook niet? Als achtergrond heb ik de Tasty Treats Specialty Designer Series Paper gebruikt. Zou jij dit papier ook willen hebben? Dan kan, want Stampin'Up! heeft een aantal gratis producten toegevoegd aan de Sale-A-Bration, waaronder dit prachtige en super vrolijke papier. 


Bestel je tussen nu en 31 maart 2017 voor € 60,= of meer (exclusief verzendkosten), dan mag je per € 60,= een gratis product uitzoeken uit de Sale-A-Bration catalogus. Je kunt nu ook uit onderstaande producten uitzoeken.

foto van Hélène Den Breejen.

Wil je een bestelling plaatsen of heb je vragen over bijvoorbeeld de Sale-A-Bration? Stuur mij dan een email op danielle.kassing@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten