vrijdag 14 april 2017

Vrolijk Pasen!

Traditiegetrouw maak ik met verschillende feestdagen een kleinigheidje voor mijn collega's op school (en dit jaar voor het eerst ook voor mijn mede AC-leden van de dansschool). Dus nu Pasen voor de deur staat, ben ik ook weer heerlijk aan de knutsel geslagen! 


Ik weet dat de Hey, Chick! set niet meer verkrijgbaar is, maar ik kon deze kans toch niet voorbij laten gaan om deze geweldige set te gebruiken. 

Ik heb stroken Whisper White van 6 inch bij 2 inch gebruikt om de mapjes te maken. Ik heb met de trimmer gerild op 7 cm en 7,9 cm. Voor de korte zijdes heb ik de Scalloped Tag Topper Punch gebruikt. Daarna heb ik de "chick" gestempeld met Memento Tuxedo black en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Write Markers in de kleuren Daffodil Delight, Pumpkin Pie en Tangerine Tango. In het mapje heb ik een chocolade kippetje of haasje geplakt met een Glue Dot.

Fijne Paasdagen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten