maandag 8 mei 2017

Designer Series Paper

Nog maar een paar weken en de nieuwe catalogus gaat van start. Dit betekent dat er een heleboel mooie nieuwe producten aan komen, maar het betekent ook dat wij als demo's afscheid moeten gaan nemen van een aantal favoriete producten. Elk jaar vernieuwt Stampin'Up! haar Designer Series Paper en daarom heb ik er vandaag voor gekozen om de Designer Series Paper eens in de hoofdrol te zetten.



Ik weet niet of jij er ook "last" van hebt, maar ik vind het zelf altijd moeilijk om in de prachtige DSP vellen te snijden/knippen. Dit heeft als gevolg, dat ik op een gegeven moment een hele verzameling papier hebt, die ik te mooi vind om te gebruiken en waar ik dan dus niets mee doe. Ik heb mijzelf voorgenomen om dit te doorbreken en zo ben ik met de DSP gaan spelen (lees snijden en knippen) en ben ik op deze kaartjes gekomen.


Voor deze kaartjes heb ik eigenlijk alleen maar een basiskaart gebruikt, met daarop een mat in de kleur die in het designer papier voor komt. Daarop heb ik een mat DSP geplakt.


Om een beetje diepte in de kaarten te brengen, heb ik in dit geval twee aardbeien uit het DSP papier geknipt en met dimensionals opgeplakt. Uiteraard kon een tekst niet ontbreken


Al deze vellen komen uit de Fruit Stand Designer Series Paper (en op het moment dat ik dit bericht schrijf, zijn deze vellen gewoon nog verkrijgbaar). Dit soort kaarten kun je eigenlijk met elke soort DSP maken. Probeer het ook eens, want eigenlijk is het toch zonde om die prachtige vellen ongebruikt in de kast te laten liggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten