dinsdag 23 mei 2017

Watercolor Wishes card kit

Heb jij ook wel eens snel een kaartje nodig, maar op dat moment niet de tijd om daar rustig voor te gaan zitten? Vind jij het fijn om met duidelijke instructies kaarten te maken ipv elke kaart zelf te bedenken? Of heb je geen ervaring met stempelen of ben je een beginnende kaartenmaker, maar wil je toch zelf mooie kaarten maken?

Dan heb ik de oplossing voor je! De Watercolor Wishes card kit.


Met deze kit kun je 20 kaarten maken aan de hand van een bijgeleverde instructie. De kit bevat naast de cardstock, allerlei embellishments (bloemen, lovertjes, houten hartjes/vlindertjes en washi tape), allerlei verschillende banners, twee inkt spots, een clearblock en een stempelset. Alles zit netjes verpakt in een prachtige box.

Vandaag had ik zelf ook niet zo heel veel tijd (ja, ja het is een drukke periode voor iedereen!), maar ik wilde toch een aantal leuke kaarten aan jullie laten zien op mijn blog. Dus heb ik mijn kit erbij gepakt en heb ik de volgende kaartjes gemaakt.






Zijn ze niet mooi geworden? 

Wil jij deze kaarten zelf ook maken? Dat kan! Deze kit is tot en met 31 mei a.s. verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Stuur mij een email en ik verzorg je bestelling graag. 

Wil je een bestelling doen of heb je een andere vraag? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten