zaterdag 13 mei 2017

Workshop Grateful Bunch/Balloon Celebration

Afgelopen donderdag heb ik bij mij thuis een workshop gehouden. De dames zijn aan de gang gegaan met de Grateful Bunch stempelset en de Balloon Celebration stempelset.

 

Deze twee kaarten en deze giftcardhouder hebben we deze avond gemaakt. Het was hard doorwerken, maar de dames hebben ontzettend goed hun best gedaan en zijn allemaal met een aantal prachtige kaarten naar huis gegaan. Het was SUper gezellig en ik ben trots op ze!


Als eerste zijn wij begonnen met deze kaart. Met de Grateful Bunch Stempelset hebben we eerst op de basiskaart de blaadjes gestempeld in Old Olive. Met de Watercolor Pencils en de blenderpen hebben we de blaadjes wat kleur en diepte gegeven. Daarnaast hebben we de bloemen gestempeld in Melon Mambo en daarna hebben we ze uitgeponst met de Blossom Punch. Als laatste hebben we de bloemen ook ingekleurd met de Watercolor Pencils.


Omdat één van de dames een 30-jarig huwelijksfeest in het vooruitzicht heeft, heb ik op verzoek deze kaart gemaakt. Zij heeft deze kaart dan ook met het getal 30 gemaakt en met kleuren die zij het leukst vond (ik meen dat zij naast Crumbcake, Flirty Flamingo en Melon Mambo gebruikt heeft). Deze kaart is voor mijn neef(je). Hij wordt morgen 20!!! Nu maar hopen dat hij vandaag niet op mijn blog kijkt hihi......


Als laatste hebben we van een envelop een giftcardhouder gemaakt. Deze hebben we allemaal naar eigen inzicht versierd. 


Omdat moederdag voor de deur staat, heb ik voor "happy mothersday" als tekst gekozen, maar je kunt natuurlijk elke tekst gebruiken die je maar wilt. Aan de rechterkant kun je een giftcard en/of geld achter het cardstock schuiven en dan is je cadeau klaar!

Wil jij ook eens een workshop komen volgen? Kijk dan op mijn blog bij de workshops voor alle data. De eerstvolgende datum is dinsdag 13 juni a.s. om 19.30 uur. Wil je mij svp via danielle.kassing@gmail.com laten weten of je komt? Dan zorg ik ervoor dat er genoeg producten klaar liggen om mee te werken. 

Staat er voor jou geen goede datum tussen, maar wil je wel graag een workshop komen volgen? Stuur mij dan gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en dan kijken we of we een andere afspraak kunnen maken. De workshops geef ik meestal bij mij thuis, maar heb je een groep vriendinnen met wie jij graag een workshop wilt volgen, dan kan ik ook naar jou toekomen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten