woensdag 21 juni 2017

Garden in Bloom

Vandaag een hele late blog. Ik kom net terug van een etentje met de O19-2, het oude team van mijn zoon Luuk. René en ik zijn het afgelopen jaar de leiders geweest van dit team en vandaag was het 'afscheidsetentje'. Het was echt super gezellig! Toen we thuiskwamen wilde ik toch nog heel graag een kaartje plaatsen, omdat ik maandag ook al gemist had. Ennuh het is toch nog veel te warm om al te gaan slapen hihi..........

Dit kaartje heb ik een tijdje geleden naar mijn upline Hélène den Breejen gestuurd, als dank voor alles wat ze voor ons, de Lovely Stampers, doet. Ze is echt een topper en hoe leuk is het om haar dat te laten weten met een eigen gemaakte kaart.


Deze kaart is gemaakt met de stempelset Garden in Bloom, één van de eerste stempelsets die ik gekocht heb toen ik kennis maakte met Stampin'Up! Het is een veelzijdige stempelset en kijk eens wat een prachtig resultaat met één bloem en een stukje bijpassend Designer Series Paper. De bloem heb ik eerst ingekleurd met de Watercolor Pencils en daarna heb ik dit vervaagd met de blenderpen. Op deze manier kun je ook een schaduw in de bloem maken. Voor de banners heb ik onze handige Banner Triple Punch gebruikt. Met deze pons kun je in een handomdraai een banner maken van een strook van 1 inch, 1,5 inch of 2 inch.

De vakantieperiode staat voor de deur en daarom wil ik jullie laten weten, dat ik de aankomende periode maar twee keer per week een blog zal gaan plaatsen. Dit zal over het algemeen op maandag en donderdag zijn. De vakantieperiode is voor mij een onrustige tijd met dagjes uit met het gezin, de IJVO (vakantie ontspanningsweek, waar ik de hele week help in de knutseltent), maar ook door het kamp met groep 8 van volgende week. Zodra de scholen weer beginnen, zal ik uiteraard  weer drie per week een blog plaatsen. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben!

Uiteraard blijf ik wel gewoon bereikbaar voor vragen en/of bestellingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten