maandag 10 juli 2017

Bedankt!

Vakantie is begonnen! Het is heerlijk om vakantie te hebben, maar het einde van het schooljaar gaat ook gepaard met minder leuke dingen. Afscheid nemen van hele lieve collega's bijvoorbeeld. Afgelopen week hebben we de nodige borrels gehad op school voor collega's die helaas weg moesten (omdat de school aan het krimpen is) en voor collega's die er zelf voor gekozen hebben om ergens anders een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Dit wilde ik niet zomaar voorbij laten, dus heb ik een aantal pompjes met handzeep gekocht in de geweldige kleuren Melon Mambo, Tempting Turqoise en Daffodil Delight.



Ik heb het kaartje erbij gemaakt met de Daisy Delight stempelset en de Daisy Punch. In het kaartje heb ik uiteraard een lieve boodschap gezet!


Dit is de versie in Melon Mambo



En dit is de versie in Tempting Turqoise. En als laatste


in Daffodil Delight. Wat een toeval dat de kleurtjes zo leuk overeenkomen, of niet?

Het was maar een kleinigheidje, maar de ontvangers waren er heel blij mee! Het is altijd leuk om iets persoonlijks voor iemand te maken.

Heb je vragen over dit project? Stuur mij gerust een mailtje en ik beantwoord je vragen zo snel mogelijk!

Later deze week nog een cadeautje op mijn blog die ik voor een juf gemaakt heb.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten