donderdag 20 juli 2017

Inspiratie door een bosje bloemen

Afgelopen weekend kwam het voetbalteam van René bij ons in de tuin BBQ'en. De heren hadden voor mij een prachtige bos bloemen meegebracht voor de goede zorgen. Lief hé!


Wat een geweldige kleuren! Ik zag de bloemen en ik riep gelijk naar Marit, mijn dochter, dit is een geweldige kleurencombinatie voor een kaartje. Dus met de bos bloemen voor mijn neus heb ik het volgende kaartje gemaakt.


Voor deze kaart heb ik de stempelset Blooms & Wishes gebruikt. Aan de hand van de bos bloemen heb ik gekozen voor de kleuren Melon Mambo (roze), Tangerine Tango (oranje), Daffodil Delight (geel) en Old Olive (groen). Om een accent aan te brengen, heb ik een zwarte ondermat gebruikt. De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Recht uit het Hart!


Om nog een extra accentje aan te brengen heb ik de Pearls Basic Jewels gebruikt!



1 opmerking: