donderdag 13 juli 2017

Nog een afscheidscadeautje!

Vandaag dan echt het laatste afscheidscadeautje dat ik gemaakt heb dit schooljaar voor een juf/collega van school.

Het voorbeeld zag ik onlangs voorbij komen bij Crafty Caroline op YouTube. Zij maakt echt geweldige dingen en deze notitie/pennenhouder viel mij gelijk op!


Leuk voor op het bureau of voor bij de telefoon en echt héél eenvoudig om te maken. Uiteraard dankzij de duidelijke uitleg van Caroline. Ik heb voor deze houder het (helaas) retired Designer Series Paper "Pop of Pink" gekozen, omdat ik mijn liefde voor dit papier gewoon niet kan loslaten, maar in principe kun je elk soort DSP gebruiken.


Ik heb voor deze teksten gekozen, maar ook hier kun je voor elke tekst kiezen die jij leuk vindt!


Als laatste heb ik het verpakt in cellofaan en heb ik er een strik om gedaan. Ik ben echt heel blij met het resultaat al zeg ik het zelf hihi! Ik denk dat ik voor mijzelf ook een versie ga maken!


Klik hier voor de maten en het filmpje van Crafty Caroline. Heel veel kijkplezier! Heb je nog vragen en/of wil je iets bestellen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten