maandag 7 augustus 2017

Oeps, te laat!

Ja, ja ook ik ben met enige regelmaat te laat met het sturen van een kaartje. Soms is het gewoon omdat ik er op de dag zelf achter kom, dat iemand jarig is, maar soms komt het ook omdat ik het zo druk heb, dat ik geen tijd heb gehad om zelf een kaartje te maken. Nu kan ik natuurlijk ook naar de winkel gaan om een kaartje te kopen, maar volgens mij is het leuker om een kaartje te ontvangen, die met liefde gemaakt is, toch? Dan maar te laat!!!!


Voor de ballonnen op deze kaart heb ik de stempelset Happy Birthday Gorgeous gebruikt en daarna heb ik ze uitgeponst met de Balloon Bouquet Punch. De achtergrond komt uit de Color Theory Designer Series Paper Stack. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Dapper Denim (donkerblauw) en Pool Party (licht blauw). Het 'Oeps, te laat' komt uit de Nederlandse stempelset Recht uit het Hart!


Ook nu weer een vrij eenvoudig kaartje, maar ik vind hem leuk geworden!



1 opmerking: