maandag 28 augustus 2017

Painted Harvest

Vrijdag gaat de nieuwe Herfst-/ en Wintercatalogus in! Zijn jullie al nieuwsgierig?

Om jullie vast een sneak peek te geven van de catalogus, heb ik deze week de nieuwe Painted Harvest Stamp Set in de hoofdrol gezet. De stempelset draait om een prachtige zonnebloem met verschillende bladeren en teksten.

 

De stempelset maakt gebruik Two-Step stamping. Je stempelt twee verschillende stempels op elkaar waardoor er diepte ontstaat. In dit geval heb ik twee keer de Crushed Curry inkt gebruikt, maar er zijn oneindig veel mogelijkheden met combinaties van kleuren.



Op de harten van de zonnebloemen heb ik een glimmertje aangebracht met de Clear Wink of Stella. De "spetters" heb ik aangebracht met de aquapen.

Doen deze zonnebloemen je niet ergens aan denken? Mijn gedachten gingen gelijk naar prachtige schilderijen van Rembrandt. Dit is mijn versie!

De Painted Harvest stempelset kun je in een bundel kopen met de Leaf Punch. Je bespaart 10% als je de bundel koopt. Heb je interesse in deze stempelset/bundel, stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg graag je bestelling.

Heb je vragen over de nieuwe catalogus, stuur mij dan ook gerust een mailtje. Ik probeer dan zo snel mogelijk een antwoord te geven.



1 opmerking:

  1. Vincent Van Gogh begon met schilderen van de werken in het einde van de zomer van 1888 en vervolgde dit een jaar later.

    BeantwoordenVerwijderen