woensdag 13 september 2017

Gefeliciteerd lieve Lize!

Afgelopen week werd mijn grote kleine vriendinnetje 7 jaar! We hadden een kadootje van haar verlanglijstje gekocht, maar uiteraard kon een kaartje ook niet ontbreken.


Omdat meisjes van 7 best nog wel van roze houden had ik voor de voorkant alle roze/paars tinten gebruikt, die ik in mijn bezit heb (Melon Mambo, Sweet Sugarplump, Powder Pink, Berry Burst). De volledig gekleurde ballonnen heb ik gestempeld met de Balloon Celebration Stamp set. De ballon met 'Hooray' en de 'you look gorgeous!' komen uit de de stempelset van de week de Happy Birtday Gorgeous stempelset.

Als je de kaart open doet, komt een verrassing je tegemoet!


Een pop-up met een ballonnentros! Uiteraard kon een zilveren 7 gestanst met de Large Number Framelits niet ontbreken.


Alle ballonnen heb ik uitgeponst met de Balloon Bouquet Punch.

Gebruikte materialen:
* Whisper White Thick cardstock als basis
* Whisper White cardstock
* Inkt: Melon Mambo, Berry Burst, Powder Pink, Sweet Sugarplum
* zilver cardstock

Balloon Celebration Photopolymer Stamp Set
artikelnummer 140675
€ 31,=


Balloon Bouquet Punch
artikelnummer 140609
€ 22,=

Happy Birthday Gorgeous Photopolymer Stamp Set
artikelnummer 143662
€ 25,=


Heb je vragen over de kaart en/of de producten die ik gebruikt heb? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com
Wil je de stempelset van de week bestellen? Stuur mij dan ook een mailtje, want ik verzorg je bestelling graag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten