vrijdag 15 september 2017

Happy Birthday Gorgeous (2)

Vandaag nog een kaartje met de Happy Birthday Gorgeous Stamp Set. Maar deze keer in combinatie met de Happy Birthday Thinlits Die. Dit is echt een geweldige stans.


Bij dit kaartje heb ik de tekst twee keer uitgestanst met de Thinlit, één keertje uit Lemon Lime Twist cardstock en één keer uit Color Theory Designer Series Paper Stack. Er zitten meerdere motieven in de paper stack en ik heb gekozen voor het Ombre effect in Berry Burst.


Ik heb de twee teksten bij het vastplakken wat laten verspringen, waardoor de tekst er nog meer uitspringt.

De bloemen zijn in Berry Burst gestempeld en de blaadjes in Lemon Lime Twist. Uiteraard kan een glimmertje ook niet ontbreken.

De stempelset is als bundel te verkrijgen met de Happy Birthday Thinlits Die. Als je ze tegelijk besteld, dan onvang je een korting van 10% op de set.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Of wil je de set bestelllen?Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik beantwoord je vragen zo snel mogelijk of verzorg je bestelling graag.

Gebruikte materiaal:
* Whisper White Thick cardstock
* Color Theory Designer Paper Stack
* Lemon Lime Twist cardstock
* Rhine stones

 
Happy Birthday Gorgeous Photopolymer Bundle
artikelnummer 145301
€ 44,=

Geen opmerkingen:

Een reactie posten