vrijdag 1 september 2017

Painted Harvest!

Vandaag is het 1 september en dat betekent dat de nieuwe Herfst-/ en Wintercatalogus online is.


Klik snel op het plaatje om hem digitaal door te bladeren!



Vandaag staat nog steeds de Painted Harvest Stamp Set in de hoofdrol. Kijk eens wat ik ermee gedaan heb?


Voor het eerst in mijn leven heb ik een kaars en een grote theelicht bestempeld met de zonnebloem! Wat vind jij er van? Ik vind hem echt geweldig geworden.


Op de kaars heb ik voor de bloem zelf de kleuren Crushed Curry en Pumpkin Pie gebruikt. Zie je de mooie kleurwisselingen?


Voor het theelichtje heb ik alleen Crushed Curry gebruikt! Als je er een mooi doosje omheen maakt, dan heb je een prachtig zelfgemaakt kadootje om weg te geven! Het stempelen op kaarsen, kun je in principe met alle stempels doen. Mogelijkheden in overvloed!

Dit kaarsje of theelichtje zullen we ook gaan maken tijdens de volgende workshop op 14 september a.s.. Kom jij ook?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten