maandag 16 oktober 2017

Flurry of Wishes (1)

Afgelopen week heb ik weer een hele gezellige workshopavond gehad met 5 geweldige dames! Ze hebben tussen het kletsen door keihard gewerkt en het resultaat is geweldig geworden.

Bij deze workshop stond de stempelset Flurry of Wishes centraal. Deze week wil ik jullie laten zien, welke 3 kaarten wij deze avond hebben gemaakt.

Vandaag kaart 1 in de spotlight.


We zijn met een relatieve makkelijke kaart begonnen. Bij de basiskaart hebben we de Winter Wonder Textured Impressions Embossing folder gebruikt om die prachtige sneeuwvlok te embossen. Op een stukje restpapier hebben we met Versamark inkt de sneeuwvlok uit de Flurry of Wishes stempelset gestempeld. Daarna heb ik er zilveren embossingpoeder overheen gestrooid en dit poeder heb ik laten smelten met de heattool. Nadat we de vlok uitgeknipt hadden, hebben we deze met een dimensional op de kaart geplakt.


Daarna hebben we de 'merry christmas' ook embossed met de zilveren embossingpoeder en op een stukje zilveren cardstock geplakt! Woensdag laat ik jullie het tweede kaartje zien!

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Winter Wonder Textured Impressions Embossing Folder

Winter Wonder Textured Impressions Embossing Folder
Artikelnr. 144686
€ 9,=



Flurry Of Wishes Photopolymer Stamp Set

Flurry of Wishes Photopolymer Stamp Set
Artikelnr. 139732
€ 25,=







Geen opmerkingen:

Een reactie posten