vrijdag 13 oktober 2017

Ik denk aan je (3)

En dan krijgt een hele lieve kennis te horen, dat ze 'het' gevecht aan moet. Verschrikkelijk!

Ik weet nog zo goed hoe het, bijna 3 jaar geleden, voor mij voelde toen ik dat nieuws kreeg. De wereld wordt onder je voeten weggeslagen en je gaat een tijd van onzekerheid tegemoet. Het is afwachten, afwachten en nogmaals afwachten. Je bent strijdlustig, bang, het vertrouwen in je lijf is weg en ondanks alle liefde om je heen ben je soms ook eenzaam.

Ik weet nog heel goed hoe fijn het was om post te krijgen van alle lieve mensen om mij heen. Dus bij dit nieuws ben ik uiteraard gelijk een kaart gaan maken.


Met mij gaat het op dit moment gelukkig goed en dat wens ik haar ook met heel mijn hart toe!

Dit was geen gemakkelijke week voor mij wat betreft het maken van kaartjes en dan vooral de redenen waarom ik de kaartjes heb gemaakt. Maar tegelijkertijd ben ik blij dat ik mijn liefde in de kaartjes kan stoppen in de hoop dat de ontvanger deze warmte voelt. Er gaat niets boven een zelfgemaakt kaartje! Of het nu voor een leuke gelegenheid is of een minder leuke gelegenheid.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten