maandag 20 november 2017

Delightful Daisy (1)

Vandaag is de Online Extravaganza van start gegaan! Heb je nog niet gezien wat dit inhoudt? Neem dan snel hier een kijkje! Alleen vandaag zijn er een heleboel stempelsets met 20% korting verkrijgbaar. Wees er snel bij, want
OP = OP!

Lukt het je niet om vandaag iets te bestellen? Geen probleem, want Stampin'Up! heeft ook nog een weekactie. Van 20 t/m 26 november 2017 geeft Stampin'Up! kortingen van wel 10% tot 40% op geselecteerde producten!


Buiten is het fris en regent het alleen maar, dus ik dacht vandaag maar eens een vrolijk kaartje op mijn blog. 


Een kaartje gemaakt met de geweldige Delightful Daisy Designer Series Paper en de Daisy Punch! De tekst komt uit de Nederlandse stempelset "Recht uit het hart". 

Dit is echt een heel eenvoudig kaartje met eigenlijk amper stempelwerk, maar wel heel mooi DSP! Is het niet een prachtig kaartje geworden?

Wil je meer informatie over mijn kaartje en/of de Online Extravaganza? Of wil je een bestelling doen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten