woensdag 22 november 2017

Delightful Daisy giftcard (2)

Als iemand geld vraagt voor zijn/haar verjaardag, dan kun je natuurlijk altijd een gewoon wit envelopje uit de kast pakken en daar het geld in doen. Maar hoe leuk is het om dit in een envelopje te vinden?


Oké, oké, ik zal jullie niet verder plagen. Dit had ik gemaakt voor in de envelop!


Dit is de voorkant van de giftcard! Als basis heb ik koraalrode (Calypso Coral) cardstock gebruikt. Daarboven heb ik een stuk DSP geplakt uit de geweldige Delightful Daisy Designer Series Paper stack. Een lintje, wat Rhinestones en een Happy Birthday en de voorkant is klaar!


Als je hem openklapt, heb je een 'pocket' om je geld in te schuiven. Uiteraard zou je er ook een giftcard in kunnen doen. Ook nu weer een stukje DSP en een tekst. Voor deze giftcard heb ik ervoor gekozen om een magneetje te gebruiken om hem te sluiten, maar ik had natuurlijk ook heel makkelijk het stuk lint om de hele giftcard kunnen strikken.

Werkbeschrijving:

  • Neem een stuk cardstock van 14,5 cm x 21 cm (je kunt dus 2 giftcards maken uit één A4)
  • Deze ril je op 8 cm en 16 cm
  • vouw de rillijnen en klap de kleine flap naar binnen. Deze flap zet je aan de zijkanten vast met een heel dun streepje lijm of Sticky Tape (dubbelzijdig tape).
  • Voor de aankleding van de voorkant heb ik een stuk DSP gebruikt van 14 cm x 7,5 cm. Voor de aankleding van de binnenkant heb ik een stuk DSP gebruikt van 14 cm x 4,5 cm.
  • De teksten komen uit de Happy Birthday Gorgeous stempelset.  
  • Aan de voorkant heb ik de Layering Circle Framelits gebruikt!
  • De Hip Hip Hooray! heb ik uitgeponst met de Classic Label Punch!
Heel veel plezier met het maken van je eigen versie van deze giftcard! Heb je nog vragen over dit project of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten