woensdag 10 januari 2018

88 jaar!

Deze week wordt mijn tante 88 jaar! En om dit te vieren heb ik speciaal voor haar dit mooie kaartje gemaakt!

Stampin'Up! Picture Perfect party dsp

Voor deze kaart heb ik een standaard basiskaart van Whisper White cardstock gebruikt. Om toch net even een ander kaartje te maken, heb ik er voor gekozen om de sluiting aan de bovenkant te maken.

Daarna heb ik een mat van Pool Party gebruikt en de laatste 'mat' is gemaakt met een stuk Picture Perfect Party Designer Series Paper. Wat is dit een geweldig papier zeg. Aan de ene kant van het velletje zijn foto's gedrukt en aan de andere kant hele mooie designs.

Stampin'Up! Picture perfect party dsp

Op de DSP heb ik eerst een strook Lemon Lime Twist cardstock geplakt en daarboven heb ik de cirkel opgeplakt met de cijfers erin. De cijfers heb ik uit een stukje Pool Party cardstock gestanst met de Large Numbers Framelits Dies. En om wat extra bling te geven aan de kaart heb ik de Clear Wink of Stella gebruikt op de cijfers en wat Silver Metallic Thread gebruikt.

Stampin'Up! Picture perfect party dsp

De "gefeliciteerd" komt uit de nederlandse stempelset Sentimenten. 

Heb je vragen over dit project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur gerust een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus ontvangen? Stuur mij dan ook een mailtje en tegen de vergoeding van de verzendkosten stuur ik je deze dan toe.



Picture Perfect Party 6" x 6" (15.2 x 15.2 cm) Designer Series Paper

Picture Perfect Party 6"x6" DSP (48 vellen)
artikelnr 145559
€ 12,25






Geen opmerkingen:

Een reactie posten