zaterdag 10 maart 2018

Stampin'Up! Lovely Stampers maandelijkse Facebook hop

Vandaag is het weer tijd voor de maandelijkse Facebookhop van de Lovely Stampers. Het thema voor deze hop was Techniek. Ik heb dit kaartje gemaakt!

Stampin'Up! Party Pandas

De techniek die ik voor deze kaart gebruikt heb, is Masking.

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers Techniek

Stampin'Up! verkoopt verscheidene masks, maar voor deze gelegenheid heb ik mijn eigen mask gebruikt. Met een thinlit uit de Eclectic Layers Thinlits Dies heb ik uit een stuk Window Sheet het patroon gestanst. Ik heb de stans 3x gebruikt om het hele velletje vullen. 

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers Techniek

Daarna heb ik de mask vastgezet op een stuk Whisper White cardstock. Met de kleuren Tranquil tide (donkergroen) en Lemon Lime Twist (fel groen) en de daubers heb ik de inkt op de cardstock gesponst.

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers Techniek

Zoals je kunt zien, heb ik geprobeerd om de kleuren in elkaar over te laten lopen. Toen ik klaar was met sponsen, heb ik de mask eraf gehaald en dit was het resultaat.

Stampin'Up! Party Pandas

De kaart heb ik verder versierd met de gratis stempelset Party Pandas, die je op dit moment nog steeds gratis kunt ontvangen als je tijdens de Sale-A-Bration een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten) plaatst.   

Het is echt een geweldig techniek om eens uit te proberen. Wil of kun je zelf geen mask maken, dan heeft Stampin'Up! een heleboel masks in het assortiment. Heb je hier vragen over? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten