maandag 19 maart 2018

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers (2)

Tijdens de teamdag heeft mijn teamgenootje Anne-Marie Breurkes-Rood ook een geweldige workshop voor ons voorbereid. Ik had zaterdag al wat laten zien, maar ik wil jullie heel graag laten zien wat er nu precies in het doosje zit!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Maar eerst wil ik jullie het "medaillon" nog van dichtbij laten zien!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Door een cirkel te stansen/ponsen uit een stuk Silver Metallic cardstock en deze te embossen met, in dit geval, de Petal Pair Textured Impressions folder lijkt het heus op een "medaillon". Deze folder kun je tot het einde van de maand gratis ontvangen bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten) tijdens de Sale-A-Bration. Klik hier voor meer informatie.

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers, Petal Passion DSP

In het doosje zit een Travelers Notebook!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Voor deze Travelers Notebook hebben we papier gebruikt uit de Petal Passion Designer Series Paper. En als je hem dan open doet, zie je dit!

Stampin'Up! Lovely Stampers

Met een elastiek hebben wij er twee kleine (A6) notitieboekjes in gemaakt! Is dit niet een geweldig idee?

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Ikzelf maak altijd een verslag van mijn vakanties! Voornamelijk omdat Marit het heel leuk vindt om van tijd tot tijd te lezen, wat wij allemaal gedaan hebben tijdens een bepaalde vakantie. Soms is het voor mij ook heel handig om even op te zoeken waar we ook alweer allemaal geweest zijn. Drie keer raden in welk boekje ik de eerstvolgende vakantie mijn verslag ga schrijven!

Ik heb zoiets nog nooit gemaakt. Ik vond het echt geweldig om te maken! Dankjewel Anne-Marie! Misschien leuk om een keertje te maken tijdens een workshop. Wie weet !

Morgen het laatste project van de teamdag op mijn blog!

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Tot morgen!

Daniƫlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten