maandag 2 juli 2018

Stampin'Up! Share What You Love

Elke maand houden wij binnen ons team een SOL (= stamping online). Eén van de teamgenoten bereidt dan een project voor en geeft ons van tevoren een soort boodschappenlijstje van benodigde materialen. Gedurende de SOL ontvang je via de computer om de zoveel tijd een aanwijzing en aan het eind van de avond hebben we gezamenlijk een project gemaakt!

Afgelopen mei was het de beurt aan Ine van MadebyInepie. Zij had een project van Janet Blaauw (Hobbyvision) genomen en dit heeft ze samen met ons gemaakt. Dit is de voorkant van de kaart/box.

Stampin'Up! Share What You Love cardbox

Als basis heb ik Thick Whisper White Cardstock gebruikt. Het kan ook heel goed met de normale cardstock, maar ik heb gekozen voor wat extra stevigheid. De bellyband heb ik gemaakt met de Tag Topper Punch en deze heb ik dicht gestrikt met de Rich Razzleberry Velvet Ribbon. De tekst komt uit de geweldige Nederlandse stempelset "Bouquet vol goede wensen!"

Stampin'Up! Share What You Love cardbox

Als je de kaart open doet, zit er een doosje in het midden. Al het Designer Series Paper wat je hier ziet, komt uit de Share What You Love Designer Series Paper pack. Op de flappen heb ik pockets gemaakt, zodat je er een tag, foto, kaartje of iets dergelijks in kunt stoppen. De pockets heb ik tone-on-tone bestempeld met de bloemetjes uit de Love What You Do stempelset.

Stampin'Up! Share What You Love cardbox

Voor in het doosje heb ik ook nog een kaartje gemaakt in dezelfde stijl als het doosje. In dit doosje hoef je uiteraard niet perse kaartjes te doen, maar je kunt er ook foto's in bewaren, een cadeautje in stoppen, enz. Deze kaart heb ik gemaakt voor een trouwerij. Samen met alle AC leden van de dansschool hebben we een cadeau gegeven en dit hebben wij erbij gegeven. Elk AC lid heeft een kaartje in het doosje gestopt met een lieve wens!

Stampin'Up! Share What You Love cardbox

Als laatste heb ik nog een heel simpel kaartje gemaakt met een stuk Crumb Cake cardstock en daarop heb ik dry embossed met de Lovely Floral Dynamic Textured Impressions Embossing Folder. Deze kaart zit in een aparte pocket achter het doosje, dus om hem makkelijk erbij te kunnen pakken heb er een tabje aan gemaakt met de Circle Tab punch.

Ik hoop dat het bruidspaar het een mooi kaartje/doosje vond. Ik was er zelf namelijk helaas niet bij omdat ik op kamp was op Texel, maar ze hebben in ieder geval een geweldige dag gehad!

Mijn upline Hélène den Breejen heeft een tutorial gemaakt van deze kaart/box. Zij heeft een paar aanpassingen gemaakt, maar mocht je hem na willen maken klik dan op onderstaand filmpje. Zoals je ziet hebben wij allebei gebruik gemaakt van hetzelfde Designer Series Paper.


Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier!








  


     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten