maandag 13 augustus 2018

Stampin'Up! Dankjewel!

Afgelopen drie weken zijn wij heerlijk op vakantie geweest in Duitsland. We hebben echt een geweldige tijd gehad op camping Wilsumer Berge Ost!

Omdat het zo super warm was, heb ik weinig puf gehad om lekker creatief bezig te zijn. Uiteraard had ik wel de Lots of Happy Card Kit mee, dus ik heb wel iets kunnen doen, maar toen ik thuis was en alles zo'n beetje opgeruimd was en het eerste wasje draaide, ben ik even mijn hobby kamer ingekropen om een kaartje te maken voor mijn ouders en schoonouders!

Terwijl wij op vakantie waren, hebben mijn ouders voor Indy, de hond, gezorgd en mijn schoonouders voor het huis en de vissen en vogeltjes. Uiteraard willen wij hun hiervoor ontzettend bedanken, dus heb ik deze kaartjes voor ze gemaakt!

Stampin'Up! Nature's Poem DSP

Voor deze kaartjes heb ik de prachtige Nature's Poem Designer Series Paper gebruikt! Omdat ik twee dezelfde kaartjes nodig had, heb ik 'dankbaar' gebruik gemaakt van de letters die ik uit het stuk DSP had gestanst.

Stampin'Up! Nature's Poem DSP

Als eerste heb ik een mat van Rich Razzleberry cardstock genomen en hierop heb ik met een stukje washitape een mat uit de Nature's Poem DSP geplakt. Dit heb ik met de Large Letters Framelits Dies door de bigshot gehaald waardoor ik in één keer twee keer het woord dank heb gestanst. Voor deze kaart heb ik de matten cardstock en dsp op een basiskaart van Thick Whisper White geplakt. Daarna heb ik de letters met dimensionals op de goede plek geplakt. Deze techniek heet de eclipse techniek.

Stampin'Up! Natures Poem DSP

Voor dit kaartje heb ik weer een mat van Rich Razzleberry genomen. Met de Nature's Roots Framelits dies kun je niet alleen figuren uitstansen, maar er zitten ook een aantal dies in waarmee je kunt embossen. Ik heb het grote en het kleine blaadje genomen en heb zo de achtergrond gemaakt. Geeft toch net even wat extra's. Daarna heb ik de letters op de kaart geplakt met dimensionals. Als laatste heb ik op een restant stukje Rich Razzleberry met Versamark inkt de tekst 'jewel' gestempeld met de Pick a Pennant stempelset. Daarna heb ik deze heatembost met witte embossing poeder en heb de woordje uitgenknipt en op beide kaartje geplakt.

Stampin'Up! Nature's Poem DSP

Op deze foto kun je heel goed zien hoe subtiel de blaadjes in het cardstock zijn gestanst. Ik vind het echt geweldig!

Onze ouders en schoonouders waren heel blij met het kaartje (en de uitnodiging voor een etentje die daarbij hoorde), dus het was zeker weten weer een win-win situatie. Want ik heb natuurlijk even heerlijk met mijn prachtige spulletjes mogen spelen.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik gebruikt heb? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Deze maand zijn ook nog de Bonus Days. Bij elke besteding van € 60,= ontvang je een kortingscoupon van € 6,=, die je bij je bestelling in september kunt inleveren. Je kunt zoveel coupons sparen als je zelf wilt. Daarnaast neem ik de verzendkosten van € 5,95 voor mijn rekening als je voor € 50,= of meer besteld. Zo heb je dubbel voordeel.

Voor nu wil ik je heel graag veel stempelplezier toewensen! Ik zal vandaag zeker weten nog een keertje in mijn hobbykamer komen, want in mijn vakantie is er een prachtige doos binnen gekomen met een pre-order van de Herfst/Wintercatalogus. Ik kan haast niet wachten. Daarover snel meer!

Groetjes,







   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten