woensdag 15 augustus 2018

Stampin'Up! Een dagje dierentuin

Afgelopen 3 weken zijn wij op vakantie geweest in Duitsland. Luuk, onze oudste, is gek van dieren en dierentuinen, dus als wij op vakantie zijn, gaan wij altijd naar een dierentuin. Deze vakantie hebben we helaas maar één dierentuin kunnen bezoeken en wel Altwetterzoo in Münster.

Het is echt een prachtige dierentuin met hele mooie verblijven geheel in de stijl van de natuurlijke omgeving van het dier, maar ook zeker op basis van de plaatselijke natuur van Duitsland. Veel bomen, keien, heuvels, water, enz.

Omdat ik heel graag een overzicht wilde maken van deze super gezellige dag, heb ik een scrapbookpagina gemaakt. Deze maak ik niet heel veel, dus ik heb nog veel te leren, maar eerlijk gezegd ben ik best tevreden over het eindresultaat.

Stampin'Up! Tropical Chic scrapbookpagina

Dit zijn uiteraard niet alle dieren die wij hebben gezien, maar ik moest toch echt een keuze maken. Omdat ik dierentuindieren toch een beetje associeer met tropische oerwouden, heb ik voor deze pagina bewust gekozen voor de geweldige Tropical Chic stempelset met de bijbehorende Tropical Thinlits Dies.

Stampin'Up! Tropical Chic scrapbookpagina

De kleuren die ik voor de bladeren gebruikt heb, zijn: Lemon Lime Twist, Granny Apple Green, Shaded Spruce, Call me Clover en Soft Sea Foam. In principe kun je alle groene tinten gebruiken die je zelf hebt.

Stampin'Up! Tropical Chic scrapbookpagina

En omdat dit vogeltje zo mooi geel is, heb ik voor de bloemen gekozen voor de kleuren Lovely Lipstick en Mango Melody. Is het geen geweldige combinatie?

Stampin'Up! Tropical Chic scrapbookpagina

Omdat ik zo trots ben op mijn scrapbookpagina toch nog maar een foto! Is het niet geweldig die kleurencombinatie van al die verschillende tinten groen? Bovenin zie je de Faceted Dots. Deze zijn eigenlijk Mint Macaron, maar ik vond ze er wel heel leuk bij passen.

Wat vind jij van deze pagina? Ik ben echt supertrots op het eindresultaat en ik moet zeker vaker een scrapbookpagina maken. Voor de hele pagina heb ik de Tropical Chic Bundle gebruikt. Als je zowel de Tropical Chic stempelset als de Tropical Thinlits Dies aanschaft, ontvang je een bundel korting van 10%. En als je deze maand de bundel besteld, doe er dan bijvoorbeeld ook een inkpad bij. Je bestelbedrag komt dan boven de € 60,= waardoor je een voucher t.w.v. € 6,= ontvangt, die je in september kunt besteden. Bij bestellingen boven de € 50,= neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.

Heb je vragen over deze scrapbookpagina en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!












2 opmerkingen: