maandag 20 februari 2017

Detailed Floral Thinlits Dies

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, is mijn dochter Marit pas geleden een week in Estland geweest. Ze heeft daar een geweldige week gehad bij een ontzettend aardig gezin. Ze hebben heel goed voor haar gezorgd en om hun te bedanken hebben we uiteraard een kaartje gestuurd.

Deze keer heb ik gekozen voor een wat klassiekere stijl. 
 

De basis van de kaart heb ik gemaakt met de Thick Whisper White cardstock. De Detailed Floral Thinlits Dies heb ik gebruikt op een stuk Rich Razzleberry cardstock. Met de Bigshot en de Thinlits stans je deze prachtige bloemen uit de cardstock waardoor dit prachtige resultaat ontstaat. De vlinders en de "and I am totally grateful" heb ik gehaald uit de Grateful Bunch stempelset.  Uiteraard heb ik de Rich Razzleberry inkt gebruikt, zodat het één geheel vormt. De strik heb ik gemaakt met de Whisper White Solid Baker's Twine. En natuurlijk heb ik ook een beetje bling toegevoegd.




Voor deze kaart heb ik gekozen voor een kleur, maar stel je eens voor wat voor een prachtige trouwkaarten je bijvoorbeeld zou kunnen maken als je wit op wit zou gebruiken. 

Heb je vragen over dit project of wil je iets bestellen? Stuur gerust en mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik beantwoord je vragen graag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten