dinsdag 28 februari 2017

Pop of Pink Specialty DSP

Op school werd gevraagd of ik een verjaardagskaart wilde maken voor een juf/collega. Is dat niet geweldig? De radertjes in mijn hoofd gingen gelijk aan de slag, want ik wilde niet teveel poespas, maar ik wilde ook niet te eenvoudig. Zo is deze "shakercard" ontstaan.


De basiskaart is gemaakt van een stuk Thick Whisper White cardstock. Voor de eerste laag heb ik een stuk papier uit de Pop of Pink Specialty DSP pack gebruikt. Hierin heb ik een raamwerk gesneden met de Trimmer en hieronder heb ik een Window Sheet geplakt. Dit geheel heb ik verhoogd op de kaart geplakt, maar niet voordat ik genoeg lovertjes toegevoegd had. 

Met de Balloon Bouquet pons heb ik de ballonnen geponst in de kleuren Basic Black, Melon Mambo, Whisper White en zilver glitterpapier. De 'happy birthday' komt uit de Birthday Bright stempelset.

Volgens mij is het gelukt! Een eenvoudige kaart, maar door de twist (of eigenlijk de shake) heeft de kaart toch iets extra's.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten