woensdag 19 april 2017

Love You Lots

Op dit moment zie je op Facebook en Pinterest een heleboel projecten voorbij komen die gebruik maken van de prachtige producten uit de nieuwe jaarcatalogus.

Omdat deze catalogus pas op 1 juni a.s. ingaat, en we dus nog heel lang de tijd hebben om met deze nieuwe producten te werken, ben ik op dit moment heerlijk aan het genieten van de stempelsets die ik op dit moment in mijn kast heb staan. Zo ook van de geweldige hostess stempelset Love You Lots! Dit is echt een geweldige set en ik heb hem dan ook al heel vaak gebruikt. Vandaag heb ik er een beterschapskaartje mee gemaakt!


Is die kikker niet geweldig? De Nederlandse tekst komt uit de stempelset "recht uit het hart". Oké, dan nog even de kikker van dichtbij!



Benodigde producten:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten