donderdag 25 mei 2017

Sweet 16!

Als je 16 wordt, dan verdien je een mooi kaartje! Zo heb ik in opdracht deze kaart gemaakt! Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar ik kon hem nog niet posten omdat de ontvangster gisteren pas jarig was. Het moest natuurlijk wel een verrassing blijven!


Bij Sweet 16 hoort naar mijn idee roze en bling bling, dus heb ik gekozen voor de kleur Melon Mambo en zilver in combinatie met zwart en de Pop of Pink DSP. Voor de 16 heb ik de Number of Years gebruikt.


Op de achterkant van de kaart is er genoeg ruimte om iets leuks of liefs te schrijven. Het leuke van deze kaart is ook, dat je hem gewoon neer kunt zetten, maar je kunt de kaart ook zodanig inklappen dat hij gewoon in een normale enveloppe verstuurd kan worden. Is dat niet geweldig?


Heb jij ook een kaartje nodig? En wil je dat ik er eentje voor je maak? Neem dan contact met mij op door een mail te sturen naar danielle.kassing@gmail.com. Ik zal dan spoedig contact met je opnemen om de wensen en de kosten door te spreken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten