dinsdag 6 juni 2017

70 jaar!

Vandaag weer een kaartje die ik in opdracht heb gemaakt. Deze dame werd 70, dus heb ik ook deze keer voor de Number of Years stempelset en de Large Number Framelits Dies gekozen.


Ik heb voor deze kaart de prachtige nieuwe In Color Berry Burst gebruikt (inkt, cardstock en DSP). Om de kaart wat speelser te maken heb ik de voorkant van de basiskaart doormidden gesneden en daar heb ik de mat met 70 geplakt.


Deze keer heb ik ook de binnenkant van de kaart en de enveloppe bestempeld in het mooie Berry Burst.


Als laatste heb ik een glimmertje aangebracht met de Wink of Stella. Helaas komt dit op de foto niet zo goed naar voren. De kleine bloemetjes heb ik geponst met een pons die helaas retired is, maar ik kan er gewoon geen afstand van doen! Ze zijn te schattig!

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!

Gebruikte materialen:

  • Thick Whisper White cardstock voor de basis
  • Berry Burst Cardstock
  • In Color Designer Series Papier in de kleur Berry Burst
  • Wink of Stella
  • Number of Years stempelset
  • Large Number framelits

Geen opmerkingen:

Een reactie posten