vrijdag 23 juni 2017

Dankjewel!

Een zeer geliefd familielid vroeg mij een tijdje geleden of ik 20 kaartjes voor haar wilde maken. Zij zou namelijk afscheid gaan nemen van haar collega's en ze wilde hun graag een presentje geven met een bijpassend kaartje. Natuurlijk wilde ik dat!

We waren er al snel uit dat het een kaartje van 7,5 cm bij 7,5 cm zou gaan worden, maar ja welke stempelset zou ik gaan gebruiken. Ik mocht dit helemaal naar eigen inzicht doen, dus heb ik eerst een aantal voorbeelden gemaakt.


Allereerst had ik een voorbeeldje gemaakt met de Daisy Punch. Heel eenvoudig, maar het resultaat mag er zijn.


Daarna had ik twee voorbeeldjes gemaakt met de nieuwe Colorful Seasons stempelset en Seasonal Layering Thinlits Dies. Ook nu weer koos ik voor eenvoud.

  

 Uiteindelijk heeft zij gekozen voor..........


de kaartjes met de Detailed Dragonfly Thinlits Dies. Een mannelijke en een vrouwelijke versie. En dit is het eindresultaat van het presentje die de collega's hebben ontvangen.


Ik denk dat zij afscheid heeft kunnen nemen van een heel stel blije collega's. Niet omdat ze wegging, maar omdat zij ze zo verwend heeft.

Heb je vragen over dit project en/of de producten van Stampin'Up! Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je snel een antwoord terug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten