vrijdag 2 juni 2017

Teamavond juni 2017

Gisteren was de laatste teamavond voor de vakantie. Normaal gesproken bereidt Hélène een paar kaarten voor, maar deze keer hadden wij allemaal een zogenaamde "shoebox" swap voorbereid.

Het principe van een "shoebox" swap is, dat elke deelnemer een kaart voorbereidt. De spullen die je nodig hebt voor deze kaart doe je in een (schoenen)doos en degene met wie je ruilt moet dan naar eigen creativiteit daar een kaart mee maken. Het is geweldig om te zien, dat er hele verschillende kaarten ontstaan.


Dit is een voorbeeld van een doos. Ik heb er de volgende kaart mee gemaakt......


Ik was erg tevreden met deze kaart, maar het leuke is, dat dit totaal niet op de kaart lijkt die oorspronkelijk gemaakt was.


Het was de bedoeling dat we het middelste kaartje zouden maken, maar zoals je ziet heb zowel ik als een ander teamgenootje er heel wat anders van gemaakt!

Over mijn andere kaartje was ik niet zo tevreden. Ik ben aan het stempelen gegaan, maar al gauw had ik in de gaten dat het niet helemaal mijn ding was, ondanks dat ik de set prachtig vind (maar zelf niet heb). De kleurtjes zijn trouwens wel geweldig (Peekaboo Peach, Berry Burst, Lemon Lime Twist). Zo is mijn kaartje geworden.


Het oorspronkelijke kaartje was de onderste van de drie en de middelste is door een ander teamgenootje gemaakt tijdens deze avond. Eerlijk gezegd vind ik de andere kaartjes VEEL leuker!


Het rechterkaartje was mijn swap kaartje. Ik had de bovenste gemaakt. Volgende week zal ik dit kaartje van dichtbij laten zien, want er zit nog een leuke twist aan. Ik had het, naar mijn idee, mijn teamgenootjes best moeilijk gemaakt, aangezien er alleen maar een basiskaart, een klein stukje Old Olive cardstock en een klein strookje DSP bij zat. Ik had er ook maar één kleur inkpad bij gedaan. Ik vind de andere kaartjes echt geweldig geworden.

Hierbij nog een paar indrukken van alle andere kaartje die deze avond gemaakt zijn.




En Hélène, dankjewel nog voor het leuke kadootje!


Het was weer een geweldige avond!

2 opmerkingen:

  1. Was super leuk weer! Jouw kaartje komt denk ik beter tot zijn recht op een ander kleur basis kaart maar ik vind hem wel mooi gestempeld. Tot gauw liefs Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet hihi! Dat is juist het leuke van de swap vond ik. Iemand anders zoekt de kleurtjes voor je uit en het is geweldig om te zien dat iedereen er wat anders van maakt! ❤️

      Verwijderen