maandag 21 augustus 2017

Niet zomaar een tasje!

Bij ons in het midden van het land is de vakantie weer voorbij. Ik mag weer heerlijk naar het werk (ik werk op een basisschool) en de kinderen moeten (tenminste zij voelen het als moeten hihi....) ook weer in een regelmaat. Heerlijk! We zijn drie weken in Normandiƫ geweest. Wat een prachtig en indrukwekkend gebied is dat zeg!

Nu het dagelijkse leven weer "normaal" zal zijn, betekent dit dat ik gewoon weer drie keer per week een kaart/project op mijn blog zal plaatsen en wel op maandag, woensdag en vrijdag!

Om het zomergevoel nog een beetje vast te houden (alhoewel ik hoop dat we nog een mooie nazomer zullen krijgen) heb ik besloten om deze hele week projecten/kaarten te plaatsen met onze geweldige stempelset Cool Treats en de Frozen Treats Framelits (de ijsjes!).


Mijn nichtje vierde afgelopen weekend haar verjaardag en ik wilde iets leuks voor haar maken. Dit tasje heb ik gemaakt naar het idee van Linda Parker (YouTube).


Als je het tasje open doet, zit er in het midden een envelopje welke ik zelf gemaakt heb met de Envelope Punch Board van Stampin'Up!.


In de envelop kan zowel geld als een giftcard. Ik vond het geweldig om te maken en zeg nou zelf. Dit is toch veel leuker om te krijgen dan een saaie witte envelop met geld!

Het gebruikte Designer Series Paper is helaas niet meer verkrijgbaar, maar gelukkig heeft Stampin'Up! op dit moment heel veel andere prachtige Designer Series Papers die je ook kunt gebruiken.


       
Cool Treats Stempelset
artikelnr:142982 
€ 33,=


     Frozen Treats Framelits
artikelnr: 142756
€ 33,=


Heb je vragen over dit project en/of over de producten van Stampin'Up!? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten