maandag 11 september 2017

Happy Birthday Gorgeous - teamavond!

Afgelopen donderdag was weer de eerste teamavond na de zomervakantie! Hélène had een heel leuk project voor ons verzonnen en samen met 10 teamgenoten zijn wij lekker aan de slag gegaan met de Happy Birthday Gorgeous stempelset. En omdat dit een geweldige set is, die ik zelf eigenlijk nog niet zo heel veel gebruikt heb, heb ik besloten om deze set "de stempelset van de week" te maken.


De deksel van dit doosje is met Night of Navy cardstock gemaakt en voor de bodem hebben we Lemon Lime Twist gebruikt. De bloemen en de blaadjes zijn dan ook in deze kleuren gestempeld. Wil je weten wat er in dit doosje zit? Kijk dan snel verder!


Er zitten twee notecards met envelop in, maar er zouden er nog veel meer in kunnen want het doosje is groot genoeg. Wat een prachtige manier om iemand een set kaartjes cadeau te doen! Je kunt het doosje ook gebruiken om iets anders cadeau te doen.


Dit zijn de kaartjes van dichterbij. Het was zo gezellig tijdens de teamavond en we zaten zo lekker met elkaar te kletsen, dat ik niet goed opgelet heb bij het snijden van mijn bovenste "mat". Zie jij bij welk kaartje het fout gegaan is? Het gaat om het linkerkaartje. De blauwe rand is niet overal even groot. Ik had natuurlijk een nieuwe "mat" kunnen bestempelen voordat ik de foto's ging maken, maar weet je? Ook ik maak wel eens een foutje en dat is helemaal niet erg. Ik kan wel doen alsof alles bij mij perfect gaat, maar dat is echt niet zo hoor! Gelukkig zijn er genoeg trucjes om kleine "foutjes" weg te werken. Embellisments zijn geweldig hiervoor! In dit geval kon ik er natuurlijk echt niet omheen. Maar weet je.... elk kaartje is met liefde gemaakt. En hoe mooi is het om een kaartje te ontvangen die speciaal voor jou gemaakt is, ook al zit er een schoonheidsfoutje in (soms ziet de ontvanger het geeneens).



Gebruikte materialen:
* Night of Navy Cardstock
* Lemon Lime Twist Cardstock
* Inkt: Lemon Lime Twist, Night of Navy, Memento Black
* Notecards met envelop
* Layering Circles Framelits Dies

Happy Birthday Gorgeous Photopolymer Stamp Set
artikelnummer: 143662
€ 25,=




2 opmerkingen:

  1. En daar gaat het om, met liefde gemaakt!
    Mooi doosje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Iedereen denkt dat het bij alle demo's allemaal perfect gaat, maar gelukkig is dat niet zo. Het is zeker met liefde gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen