zaterdag 18 november 2017

Adventskalender

Ik zou deze blog eigenlijk op maandag pas schrijven, maar ik heb zoveel lieve en leuke reacties gekregen op mijn Facebookpagina, dat ik alles maar even aan de kant geschoven heb om toch nu de blog te schrijven. De rest moet maar eventjes wachten hihi.....

Pas geleden zag ik een filmpje uit 2016 van Keila Calver op YouTube (Clever Packs) en zij heeft deze adventskalender verzonnen! Is ze niet geweldig?


Van het Totally Cool Weekend had ik nog wat Merry Little Christmas Designer Series Paper over en ik wilde daar nog iets aparts mee doen. Omdat ik heel veel kerstprojecten met dit papier heb gemaakt (denk aan de organizer, de kaarten, het kaartendoosje en mijn guirlande), wilde ik toch nog iets bijpassends maken. Het werd deze prachtige adventskalender!


Naast het DSP heb ik Old Olive cardstock (groen) gebruikt en nog wat cardstock in goudkleur. Helaas heb ik (nog) geen stempel met kleine cijfers om te stempelen, maar ik heb mijn best gedaan om het zo netjes mogelijk te schrijven.


Nu maar snel gaan verzinnen wat ik er voor Luuk en Marit in ga stoppen. Ik heb gelukkig nog even, want het is nog geen 1 december!

Wil jij ook weten hoe je dit maakt? Kijk dan naar onderstaande filmpjes van Keila Calver! Als je een beetje tijd hebt, dan is het echt heel leuk (en makkelijk) om te maken.

Deel 1:


Deel 2: 


Heb je vragen over deze adventskalender en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten