vrijdag 24 november 2017

Delightful Daisy (3)

Vandaag een heel eenvoudig kaartje op mijn blog geïnspireerd door Pinterest!


Voor dit kaartje heb ik op een basiskaart van Thick Whisper White een strook DSP geplakt uit de Delightful Daisy Designer Series Paper stack. Deze strook is ongeveer 4 cm breed. Daarnaast heb ik met Washi Tape (deze is inmiddels retired) een extra strook aangebracht.

Op een restant stukje Whisper White heb ik met donkerblauw (Night of Navy) twee maal de bloem gestempeld met de Delightful Daisy stempelset en daarna heb ik deze uitgeponst met de Daisy Punch. Zo heb je heel snel en eenvoudig een prachtige bloem. De blaadjes heb ik gestempeld in groen (Old Olive).

Ik heb ervoor gekozen om de "Je weet wel waarom" (uit de stempelset Recht uit het Hart) in het geel (Daffodil Delight) te stempelen om zo het geel uit de Designer Series Paper naar voren te laten komen.

Denk bij het maken van een kaartje ook aan de binnenkant van de kaart en de envelop!


Heb je vragen over deze kaart of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!


Daisy Delight Photopolymer Bundle

Daisy Delight Photopolymer Bundle
artikelnr. 145361
€ 38,50

De stempelset en de Daisy Punch zijn
apart van elkaar verkrijgbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten