vrijdag 9 maart 2018

Stampin'Up! Petal Palette Youtube filmpje!

Ik ben echt tot over mijn oren verliefd op de stempelset 'In de bloemetjes zetten' en alle producten die daarmee geweldig combineren. Ik raak maar niet uitgespeeld en zelfs zo erg dat ik mij soms echt achter mijn bureau vandaan moet trekken omdat er in huis ook nog wel het een en ander moet gebeuren.

Dit filmpje heb ik gemaakt met de Stampin'Up! In de bloemetjes zetten stempelset.


Wat vond jij van mijn filmpje? Tips zijn welkom!

Stampin'Up! Petal Palette, In de bloemetjes zetten

Graag wil ik je laten weten hoe je deze kaart maakt? 

Dit heb je nodig:
  • Thick Whisper White cardstock, 29 cm x 10,5 cm, gerild op
    14,5 cm en door midden gevouwen
  • Powder Pink cardstock, 14 cm x 10 cm
  • Petal Passion Designer Series Paper, 13,5 cm x 9,5 cm
  • Restant stukje Basic Black cardstock
  • Restant stukje Whisper White
  • Dimensionals
  • Tombow Multi Glue
  • Memento Tuxedo Black inkt
  • Stempelset: In de bloemetjes zetten
  • Stitched Shaped Framelits
  • Layering Circles Dies
  • Petal & More Thinlits Dies
Stampin'Up! Petal Palette, In de bloemetjes zetten

Hoe ga je te werk:
  • Stans uit het midden van het Powder Pink cardstock de blaadjes en het element met de Petal & More Thinlits Dies. Houd er svp wel rekening mee dat je niet te dicht op de randen stanst, want anders zie je dit straks op je kaart. Durf je dit niet aan, dan kun je natuurlijk ook altijd een restant stukje Powder Pink cardstock nemen en dan gebruik je die om te stansen.
  • Plak de Powder Pink cardstock op de basis kaart van Thick Whisper White.
  • Plak het stuk DSP (Designer Series Paper) op de Powder Pink cardstock.
  • Stempel het musje en de tekst op het restant stukje Whisper White met Memento en stans deze uit met respectievelijk de Petal & More Thinlits Dies en de Stitched Shaped Framelits Dies.
  • Stans met de Layered Circle Dies een scalloped circle uit die net wat groter is dan de cirkel van de tekst. En plak deze op elkaar.
  • We gaan nu de kaart in elkaar zetten door eerst het element redelijk aan de onderkant van de kaart te plakken. Hiervoor kun je de Fine Tip Glue pen gebruiken, maar ik heb zelf Tombow gebruikt en ik heb hele kleine puntjes lijm op de achterkant gezet.
  • Daarna plak je de cirkel met de tekst met Dimensionals op de kaart.
  • Plak de takjes/blaadjes gedeeltelijk achter de cirkel.
  • Plak het vogeltje op de kaart met Dimensionals (onder het staartje heb ik een mini-Dimensional gebruikt)
  • Als je het leuk vindt, kun je het vogeltje ook nog op de envelop stempelen en aan de binnenkant van de kaart.

Stampin'Up! Petal Palette, In de bloemetjes zetten

Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier!

Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten