dinsdag 14 augustus 2018

Actie bij Stampin'Up!

Het is actie bij Stampin'Up! Graag wil ik vandaag op mijn blog uitleggen wat beide acties inhoudt.

De eerste actie is de Color Your Season actie. Deze producten zijn alleen maar in Augustus verkrijgbaar en dan ook alleen zolang de voorraad strekt.


Je vraagt je nu natuurlijk af, welke producten zitten dan in deze actie? Ik zal ze één voor één aan je voorstellen.


Allereerst de stempelset Blended Seasons. Deze stempelset is voor alle jaargetijden te gebruiken. De bloemen voor de lente en zomer, de bladeren voor de herfst en de hulstblaadjes voor kerst. 
Om die prachtige kaarten te kunnen maken, kun je de Stitched Seasons Framelits gebruiken. Het leuke van de grote framelits is, is dat deze twee stikrandjes naast elkaar maakt. Hierdoor komt één stikrandje op het cardstock waaruit je stanst en eentje op het stuk je uitgestanst hebt! Ik heb een paar voorbeelden van Stampin'Up!





Zijn ze niet geweldig? En als je de stempelset EN de framelits bestelt, ontvang je ook nog eens
een bundle korting van 10%.

Op de kaartjes hierboven zijn ook Watercolorpencils gebruikt. 10 nieuwe kleuren! Vooralsnog is deze set pencils alleen in augustus verkrijgbaar!


De tweede actie van Stampin'Up! zijn de Bonus Days.


De hele maand augustus zijn de Bonus Days. Als je deze maand een bestelling doet, ontvang je voor elke € 60,= een voucher. Deze voucher geeft je in september recht op een korting van € 6,= op je bestelling. Je kunt zoveel vouchers sparen als je zelf wilt. 

Heb je vragen over deze acties en/of wil je gebruik maken van één van deze acties, stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Profiteer nu!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten