maandag 4 maart 2019

Stampin' Up! You Can Create It kit februari 2019

Wat gaat de tijd toch snel, we zitten alweer in maart! Dus hoog tijd om jullie te laten zien wat ik met de You Can Create It kit gemaakt heb! Dit zat in mijn pakketje voor deze maand:


En dit waren de algemene materialen die ook nog in de kit zaten:


En dit is wat ik ermee gemaakt heb:

Stampin' Up! Floral Romance dsp, YCCI kit februari 2019


Laat ik met het kleinste beginnen. Dit is een kleine geschenkverpakking voor een chocolaatje! Ik heb een strook van 5 cm breed genomen en deze heb ik dubbelgevouwen en met de Tag Topper Scalloped Punch heb ik de bovenkant geponst. Een tekst erop en je kadootje is klaar! Super simpel! De cirkel heb ik geponst met de Stitched Labels Framelits Dies en de tekst komt uit de Well Said stempelset.

Stampin' Up! Floral Romance dsp, YCCI kit februari 2019


De kaart heb ik in de sfeer van de teamdag projecten gemaakt! Het vellum is zo prachtig, dat het eigenlijk al al het werk voor mij doet! Door alleen al het Vellum op een kaart te plakken, heb je echt een prachtig resultaat. Om toch alles uit de YCCI kit te gebruiken, heb ik hieroverheen een strook DSP geplakt en dan val ik door de mand. Want voor de extra strook en de "birthday" heb ik wat restant cardstock gebruikt uit mijn eigen voorraad. Ik hoop dat je dat niet erg zult vinden.

De teksten komen uit de Well Said Bundle en de kruisjes bovenaan en onderaan de strook heb ik gestanst met de Stitched Labels Framelits Dies. De kleine bloemetjes heb ik geponst met de Bitty Blooms Punch Pack. En ik zie nu dat ik helemaal vergeten ben die prachtige zegel te gebruiken! Wat zonde zeg... Dan moet ik toch nog maar een kaartje gaan maken met deze geweldige Suite.

Stampin' Up! Floral Romance dsp, YCCI kit februari 2019

De inhoud van de kit was echt weer geweldig! Het is zo leuk om jezelf uit te dagen om met de gegeven producten iets te maken. En dan zie het blogbericht van Hélène en dan is het zo geweldig om te zien wat de anderen ervan gemaakt hebben! Wil jij dit ook zien? Klik dan hier om naar het YCCI blogbericht van Hélène te gaan. Hier kun je ook nalezen hoe je zelf aan een kit kunt komen!

Zo dat was mijn kit voor deze maand. Heb jij vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je zelf ook aan de gang met deze producten en wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag.

Heel veel stempelplezier!


Gebruikte producten: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten