maandag 23 december 2019

Stampin' Up! YouTube video geschenkverpakking mini flesje - NL

Tijdens de laatste Facebookhop van de Lovely Stampers had mijn teamgenootje Wilma Dingstee deze geweldige geschenkverpakking gemaakt. Zij had een filmpje van onze Duitse collega Stampin' Up! demonstratrice Alexandra Grape gezien en aan de hand van haar tutorial deze verpakking gemaakt. Haar filmpje is in Inches, dus ik dacht laat ik een filmpje in centimeters maken. Klik hier om naar de tutorial van Alexandra Grape te gaan.


Voor deze geschenkverpakking heb ik twee Cava miniflesjes bij de Hema gekocht, maar als ik het zo kan inschatten, kun je hier waarschijnlijk ook wel een klein flesje wijn in verpakken. Super leuk om een snel cadeautje te maken voor als je de aankomende dagen bij iemand op visite gaat.

Stampin' Up! Wrapped in plaid geschenkverpakking

 Werkbeschrijving:
  • Neem een stuk cardstock (in mijn geval Cherry Cobbler) van 23 cm bij 21 cm en ril met de lange zijde boven op 5,5 cm - 11 cm - 16,5 cm en 22 cm
  • Draai het cardstocck een kwartslag en ril op 5,5 cm
  • Vouw de rillijnen en knip de kleine rechthoek van de onderkant af. Knip ook de vierkanten in.
  • Pons aan de bovenkant (dus tegenovergesteld aan de vierkanten) met de kleinste pons van de Ornaments Gleaming Punches precies op elke rillijn en aan de buitenkant (de rillijn svp precies in het midden van de pons houden en het cardstock helemaal in de pons duwen).
  • Versier de verpakking met de Gold foil en de Wrapped in Plaid DSP. Het Gold foil is 5 cm bij 9,5 cm en het Wrapped in Plaid is 4,5 cm bij 9 cm. 
  • Plak nu het doosje in elkaar en doe het flesje in de verpakking
  • Neem een stuk lint en maak een strikje om de hals van de verpakking (op de plek waar je de kleine kerstballen uit het cardstock hebt geponst).
  • Ik heb mijn doosje versierd met de Perfectly Plaid bundle. 
Ik ben super blij dat dit doosje voorbij gekomen is en Wilma Dingstee ontzettend bedankt voor de inspiratie en het delen. En Alexandra Grape super bedankt voor je inspiratie en het delen van jouw tutorial. 

Heb je vragen over dit project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Bij deze wil ik je alvast hele fijne feestdagen toewensen! En mocht je deze verpakking gaan namaken, dan wens ik je daar heel veel plezier bij. 

Fijne dagen!





Gebruikte producten:

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00






2 opmerkingen: