woensdag 23 september 2020

Stampin' Up! Stitched Triangle Note Card - NL

De afgelopen week heb ik al een aantal keren met de Stitched Triangle Dies zitten "spelen". Met de driehoeken die ik in mijn YouTube tutorial heb gemaakt, kun je echt alle kanten op. Vandaag laat ik je zien hoe snel je een note card kunt maken met deze driehoeken. 


Het maken van deze note card is zo eenvoudig, dat ik het haast geen werkbeschrijving kan noemen, maar ik doe het stiekem toch hihi...

Werkbeschrijving:
  • Als basis neem je een Stampin' Up! Note Card
  • Neem twee driehoeken (klik hier als je wilt weten hoe je deze maakt) en snij/knip één van de twee driehoeken precies doormidden. 
  • Je hebt nu een hele driehoek en twee halve en deze plak je op je Note Card. 
  • Het enige wat je nu nog nodig hebt, is een tekst naar keuze en je kaartje is klaar. 
Stampin' Up! Stitched Triangle Note Card

De mogelijkheden met deze driehoeken zijn echt oneindig. En er zal zeker nog wel het e.e.a. voorbij gaan komen, maar voor nu leg ik ze (heel) even opzij en ga ik aan de slag met de vele andere Stampin' Up! producten die op mij aan het wachten zijn. 

Daarnaast wil ik jullie heel graag onder de aandacht brengen, dat er vandaag een geweldige actie aan de gang is. Alleen vandaag, 23 september, ontvang je 24 uur lang 15% korting op een flink aantal geselecteeerde stempelsets. Klik op onderstaande foto om te zien op welke stempelsets je korting ontvangt. 


Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag. 

Heel veel stempelplezier!




Heb jij de nieuwe You Can Create It kit nog niet besteld?
Klik dan op onderstaande afbeelding om naar het bestelformulier te gaan. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten