zaterdag 13 maart 2021

Lovely Stampers Facebook Hop

Het is de tweede zaterdag van de maand, dus dat betekent dat het weer tijd is voor de maandelijkse Facebook hop van de Lovely Stampers. Normaal gesproken hebben wij altijd een thema, maar vanaf nu zal er niet perse een thema aan de hop gehangen worden, maar een uitdaging als je dat wilt. En de uitdaging voor deze maand is bloemen. Deze uitdaging ben ik deze maand niet aangegaan. 

Ik heb al een tijdje het prachtige Sand & Sea Designer Series Paper in huis en ik heb er echt nog veel te weinig mee gemaakt, dus ik heb mijzelf de uitdaging gegeven om met dit DSP aan de gang te gaan. Dit is het resultaat. 

Stampin' Up! Sand and Sea

Als basis heb ik een stuk So Safron cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik, met de lange zijde boven, gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen. Daarna heb ik een mat Flirty flamingo cardstock genomen van 8 cm bij 14 cm en deze heb ik embost met de Seashells 3D embossing folder. Ik heb ervoor gekozen om het "ingedeukte" gedeelte als voorkant te gebruiken, zodat het net lijkt alsof het fossielen zijn. 

Stampin' Up! Sand and Sea

De emboste mat heb ik zodanig vastgeplakt op de basiskaart, zodat er ruimte blijft voor de tag om heen en weer te schuiven. De tekst op de tag komt uit de Nederlandse stempelset Voorjaarswensen. Zelf vind ik dit een hele leuke twist die de kaart hierdoor krijgt. 

Stampin' Up! Sand and Sea

Deze schelpen heb ik uit het Sand & Sea Designer Series Paper geknipt. Op deze manier kun je dus ook zonder de stempelset een super mooi kaartje maken. Om het kaartje nog net even wat extra's te geven, heb ik een aantal Basic Pearls toegevoegd.  

Bestellen:
Ben jij ook zo dol op deze prachtige Stampin' Up! producten en wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Heb je vragen? Dan kun je mij natuurlijk ook altijd een mailtje sturen. 

Heel veel stempelplezier!












1 opmerking: