zondag 14 maart 2021

Stampin' Up! Controller - giftbox

Afgelopen vrijdag werd mijn grote vriend Bram 16 jaar oud. Het was een drive through verjaardag en uiteraard kun je ook dan niet met lege handen aankomen. Zijn wens was een envelopje, maar tja een envelopje is ook maar zo saai. Ineens kreeg ik een ingeving en bedacht ik mij een controller met daaronder een doosje met geld voor hem te maken. Dit is het resultaat. 

Stampin' Up! Controller

Voor de controller zelf heb ik gebruik gemaakt van verschillende stansen, zoals de Stitched Rectangles dies, Stitched Shapes Dies (cirkel en ovaal), Playful Alfabet (de binnenkant van een O), de Many Hearts dies (xoxo) en een kleine cirkel pons. De pijltjes op de linkerkant heb ik gemaakt van een klein strookje Basic Gray cardstock van 1 cm bij 0,5 cm en daar heb ik handmatig een puntje aan geknipt. Ook heb ik een stukje Basic Black Glimmer Paper (retired) gesneden van 2 cm bij 4 cm.

Stampin' Up! Controller

De controller kun je uiteraard gewoon op een kaart plakken om zo naar iemand op te sturen, maar ik heb besloten om er een doosje van te maken zodat ik daar het verjaardagsgeld in kon stoppen. Voor dit doosje heb ik 2 stukjes Basic Black cardstock genomen van 6 cm bij 11 cm. De deksel heb ik aan alle zijden gerild op bijna 1 cm en de bodem heb ik aan alle zijden gerild op net iets meer dan cm. Zo passen de deksel en bodem perfect op elkaar. De kleine vierkantjes heb ik ingeknipt en in elkaar geplakt. Dit doosje heb ik onder de controller geplakt. Je zou eventueel dit doosje ook als basis kunnen gebruiken ipv de Stitched Rectangle Dies. 

Wil je nog eens rustig bekijken hoe ik deze controller in elkaar heb gezet? Klik dan op onderstaande link om naar mijn YouTube tutorial te gaan. 


Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken, dat de nieuwe You Can Create It kit weer te bestellen is. De kit kost € 17,50 inclusief verzending. Deze kit laat je kennis maken met verschillende Stampin' Up! producten en deze kit wordt samengesteld door Anja Luft en Heike Fallwickl uit Duitsland. Wil je de kit bestellen? Klik dan op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 


Heb je vragen over de Controller, de You Can Create It kit of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten